Vrijwilligers.
De rug van onze club.

Zonder vrijwilligers, geen club. Veel ouders springen in en helpen onze club draaiende te houden. Lees verder en ontdek hoe ook jij jouw talenten en energie kan inschakelen om ons te helpen.

Neem contact op met ons
man in gray shirt facing sticky notes

Bestuursleden

Ons dagelijks bestuur stippelt de grote lijnen van onze club uit.

man in gray shirt facing sticky notes

Werkgroepleden

Voor de mensen die zich liever occassioneel eens vrijmaken om mee te helpen zijn er onze werkgroepen. De werkgroepen houden zich bezig met het organiseren van wedstrijden en evenementen, administratieve taken en meer.

Officials

Om onze competitiezwemmers aan wedstrijden te kunnen laten deelnemen moeten wij als club officials afvaardigen.
Na een korte opleiding kunnen vrijwiliggers functioneren, veel ouders gingen jullie al voor!

Trainers

Uiteraard kan er geen zwemclub zijn zonder trainers. Binnen onze club bieden we de nodige opleidingen aan.