Volwassenen zwemmen

Dat is levenslang zwemmen!

2x
per week
minuten per les
3km
gem. per training
€250
per seizoen

Volwassenen zwemmen

Dompel jezelf onder in de wereld van recreatief zwemmen voor volwassenen bij onze zwemclub.

Onze lessen bieden een ontspannen en gastvrije omgeving waar volwassenen van alle niveaus kunnen genieten van zwemmen. Of je nu je zwemvaardigheden wilt verbeteren, stress wilt verminderen of gewoon wilt genieten van het kalmerende effect van water, wij staan voor je klaar!

Verhoog je comfort in het water, bouw vertrouwen op en ontdek de vreugde van zwemmen op je eigen tempo. Sluit je aan bij onze club en beleef plezier en ontspanning in het water, terwijl je werkt aan je persoonlijke doelen.

Doelstellingen

Zwemvaardigheden verbeteren: Volwassenzwemmen biedt de kans om zwemvaardigheden te verfijnen, zoals techniek, ademhaling en coördinatie.

Zelfvertrouwen vergroten: Ongeacht het niveau, helpt volwassenzwemmen bij het opbouwen van zelfvertrouwen in het water en vermindert het angsten.

Gezondheid bevorderen: Zwemmen is een geweldige cardiovasculaire workout die de algehele conditie bevordert en stress vermindert.

Gemeenschap en sociale binding: Volwassenzwemmen creëert een sociale omgeving waarin gelijkgestemden elkaar kunnen ontmoeten, verbinden en plezier hebben.

Levenslang leren en bewegen: Volwassenzwemmen moedigt aan tot een gezonde levensstijl en een voortdurend streven naar verbetering, wat leidt tot een actief en vervuld leven.

Trainingsmoment

Vanaf opening nieuwe zwembad:

Maandag: 19u30-20u30
Zaterdag 9u-10u

Volwassenenzwemmen - Trainers

Bert

Laure

Onze partners

We zijn in goed gezelschap.