Overzicht van de club

Welkom bij onze zwemclub! Wij zijn een gezellige en sportieve vereniging waar iedereen die van zwemmen houdt terecht kan. Op deze pagina lees je hoe onze club opgebouwd is, welke groepen er zijn en waar jij je plaats kan vinden

Neem contact op met ons

Groepindelingen

Er zijn 3 grote stromingen binnen onze club: de zwemschool, de zwemclub en het competitiegebeuren. In de zwemschool leren we beginnelingen zwemmen vanaf 0, van watergewenning tot de volwaardige slagen. Daarna kan je doorstromen naar de zwemclub, hier doen we aan recreatief zwemmen, volwassenen zwemmen, aquafitness en meer. Zij die echt gebeten zijn door het zwemmen en zichzelf willen uitdagen kunnen terecht binnen onze competitie afdeling. We hebben een plaats voor het indoor competitie gebeuren, triatleten en master zwemmers.

Zwemschool

Zoon of dochter is klaar om te leren zwemmen?

Zwemclub

Je hebt leren zwemmen en wil meer? Dat kan! In de zwemclub bouwen we verder aan wat je in de zwemschool leerde.

Meer details

Klaar om alles op alles te zetten?