Einde seizoen 2023-2024

27 juni 2024 in
Bert Peters
Dag zwemmers,

Het einde van het seizoen is daar!

We voelen ons ondertussen al helemaal thuis in het nieuwe zwembad te Beernem. We zijn blij dat ons ledenaantal weer groeit en dat men de weg terugvindt naar ons.

Laatste lessen

Op woensdag 26 juni gaat de laatste les door voor de groepen die op woensdag zwemmen.

Zaterdag 29 juni is de laatste keer zwemmen voor de groepen op zaterdag.

Inschrijven nieuw seizoen

Wil je er volgend seizoen graag opnieuw bij zijn? Goed nieuws! Daarvoor hoef je voorlopig niets te doen. Als huidig lid krijg je voorrang tot inschrijven voor het nieuwe seizoen. Je zal in de loop van de zomervakantie een mail ontvangen met een link om in te schrijven in de juiste groep. Je hoeft dus niet het inschrijfformulier voor de wachtlijst opnieuw in te vullen.

Heb je genoten van het voorbije zwemjaar, maar wil je volgend seizoen niet meer zwemmen? Geen probleem! Stuur een mailtje naar info@beernemsezwemclub.be om te laten weten dat we jou geen inschrijvingslink moeten bezorgen. Zo kunnen wij iemand op de wachtlijst gelukkig maken.

Helpende handen nodig!

Sta jij graag ouders te woord, dan ben je zeker ook welkom om de toegangspoortjes te bedienen tijdens een van onze lesmomenten.

Op zaterdagochtend openen we de cafetaria van 9u tot 12u. Wil jij eens inspringen als barvrouw of -man? Van harte welkom!

Hoe meer helpende handen, hoe meer we kunnen afwisselen.

Je las het al in het begin van deze nieuwsbrief: ons ledenaantal groeit. Dit betekent dat wij ook meer lesgevers nodig zullen hebben.

Vanaf 1 september organiseren wij een opleiding ‘initiator zwemmen’. In deze opleiding leer je de kneepjes van het zwemles geven. Dus wie graag zwemles wil geven maar de stap niet durft te nemen omdat je niet weet hoe, dan is deze opleiding iets voor jou!

Meer info via info@beernemsezwemclub.be

Zomerkampioenschappen: Zomercriterium, BJK en BK

Terwijl het grootste aantal zwemmers en lesgevers van de club gaan genieten van een welverdiende vakantie, vliegen onze competitiezwemmers er eerst nog eens tegenaan. Zij vertrekken op zwemstage waar zij intensief trainen als voorbereiding op de zomerkampioenschappen. We duimen voor jullie!

Sportieve groeten
Beernemse Zwemclub