Het aftellen is begonnen

23 maart 2024 in
Bert Peters

Dag zwemmers!

Het aftellen is begonnen! Nog een drietal weken tot de opening van het nieuwe zwembad. Maandag 15 april is het zover! Dan gaan de eerste lessen in het nieuwe zwembad door.

Bestuur, trainers en vrijwilligers bereiden zich achter de schermen voor op de opening. Zo krijgen de trainers nog een bijscholing, het materiaal wordt verhuisd, de inschrijvingen voor nieuwe leden gaan binnenkort open, enz…

We hebben ook gewerkt aan een nieuwe website. Surf je binnenkort naar www.beernemsezwemclub.be, dan krijg je een hele nieuwe website te zien. Wauw!

Benieuwd naar de nieuwe lesdagen en lesuren? Lees hieronder verder:

1)      Zwemschool: zaterdagvoormiddag tussen 09u-12u (keuze uit verschillende lesmomenten)

2)      Niveauzwemmen 1 en 2: maandag en woensdag van 17u - 18u

3)      Niveauzwemmen 3: maandag van 17u - 18u, woensdag van 18u tot 19u

4)      Sportzwemmers: maandag van 18u - 19u, woensdag van 19u30 - 20u30 uur en voor de echte sportieveling een extra moment op zaterdag van 09u - 10u30*

5)      Volwassenen: maandag van 19u30 - 20u30 en zaterdag van 09u - 10u

6)      Triatleten: maandag van 19u30 - 20u30 en zaterdag van 7u30 – 09u.

7)      Competitie: ontvangen trainingsuren via mail

Ook Aquafitness komt terug! Er is een les op maandag en op woensdag, telkens van 19u30 – 20u30. Voor 10 lessen betaal je slechts € 45! Schrijf je in op de wachtlijst via de website.
Je schrijft in voor één van de twee lesmomenten OF je kan ook kiezen om beide lesmomenten te komen (€ 80 voor 20 lessen!).
Bij de start van het nieuwe seizoen in september voorzien we ook de mogelijkheid om een jaarabonnement aquafitness te nemen.

Een nieuw zwembad betekent ook nieuwe afspraken.
Elke groep krijgt later nog een mail met de afspraken op een rijtje. Lees deze goed na voor je naar de eerste les komt.

Warme oproep voor vrijwilligers!
Wil je je steentje bijdragen bij onze club, van harte welkom!

Op maandag 15 april gaan niet alleen de eerste zwemlessen door maar ook ons infomoment betreffende werkgroepen en bestuur van de Beernemse Zwemclub. Wil je komen horen of ook jij ergens je steentje kan bijdragen, kom dan zeker vanaf 19u langs in de cafetaria van Sportpark Drogenbrood.

We zoeken al zeker vrijwilligers waarbij zwemmers zich kunnen aanmelden en die de zwemmers toegang geven tot de kleedkamers (op maandag- en woensdagavond en zaterdagvoormiddag).

Les geven?
Ben je een waterrat en wil je je plezier voor de sport doorgeven aan kinderen, jongeren of volwassenen? Dan ben je van harte welkom!

Wat krijg je ervoor terug?
- Je krijgt een vrijwilligersvergoeding op basis van relevante diploma’s  en ervaring.
- Nog geen ervaring of diploma? Geen nood, we zijn er om je te helpen en komen tussen in de kosten van een opleiding of bijscholing in het zwembad.
- Het team lesgevers is een warm, leuk en jeugdig team! Samen eentje drinken na de training, een frietje stekken, de kermis bezoeken, een teambuilding, … leute is er altijd.

Nieuw! Nieuw! Nieuw!

1-op-1 lessen

Binnenkort bieden we ook 1-op-1 lessen aan. De lessen worden gegeven door gediplomeerde lesgevers. De 1-op-1 lessen bestaan uit reeksen van 10 lessen, voor €200. Bij aanvang van de reeks kijkt de lesgever op welk niveau je kind zich bevindt. De leerlijn zwemschool van onze zwemschool wordt daarna gevolgd. Lessen vanaf 4 jaar, inschrijven op de wachtlijst.

Sportieve groeten,