Ons bestuur. Dagelijks.

Een team van toegewijde vrijwilligers houdt de club draaiende. Met vragen of problemen kan je ook steeds bij hen terecht.

Contact

Welkom bij onze zwemclub, waar het dagelijks bestuur zich met toewijding inzet om een bloeiende gemeenschap van zwemliefhebbers te creëren. Ons bestuur, samengesteld uit gepassioneerde individuen met een gedeelde liefde voor de zwemsport, streeft ernaar om een warme en ondersteunende omgeving te bieden voor zowel beginners als ervaren zwemmers.

Onze bestuursleden, met diverse achtergronden en expertise, werken nauw samen om de dagelijkse gang van zaken te coördineren. Van het plannen van zwemevenementen tot het waarborgen van een veilige en plezierige zwemomgeving, elk bestuurslid draagt bij aan het succes van onze zwemclub. Hun inzet is de drijvende kracht achter het creëren van een gemeenschap waar leden kunnen gedijen, vriendschappen kunnen smeden en hun passie voor zwemmen kunnen delen.

Jacintha Lambert

Voorzitster

Mariann Masschelein

Secretaris

Nathalie Hoste

Penningmeester

Bert Peters

Bestuurslid

Werkgroepen

Bij onze zwemclub moedigen we leden aan om actief deel te nemen aan het vormgeven van onze gemeenschap door deel te nemen aan onze diverse werkgroepen. Deze werkgroepen bieden een laagdrempelige manier om betrokken te raken bij de clubactiviteiten zonder je vast te leggen aan een bestuursfunctie. Of je nu je organisatorische vaardigheden wilt inzetten voor het plannen van evenementen, technische expertise wilt delen of gewoon enthousiast bent om de handen uit de mouwen te steken, er is altijd een plek voor jou in een van onze dynamische werkgroepen.

Contact