Zwemclub

De basis werd gelegd in de zwemschool, in de zwemclub bouwen we verder aan jouw vaardigheden in het water.

Sportzwemmers

Terwijl ze hun zwemvaardigheden perfectioneren, duiken ze het zwembad in voor het plezier van de zwemervaring!

Volwassenen zwemmen

Dat is levenslang zwemmen!

Triatleten

de ideale omgeving om jouw triatlonvaardigheden naar nieuwe hoogten te tillen.

Aquafitness

Waarom op het droge als het ook in het water kan?

Leer meer

Eens de zwemschool achter de rug is, stappen de zwemmers over naar de zwemvervolmaking, van sportzwemmers tot triatleten. In samenspraak met de trainers, kan de zwemmer nadien vanuit de pre-competitie overstappen naar de competitiegroep (Jeugd Kern).

Sportzwemmers

Ze laten zien dat zwemmen niet alleen gaat om het verslaan van tegenstanders, maar om het genieten van de eenvoudige vreugde van voortstuwing door het water.

Terwijl ze hun zwemvaardigheden perfectioneren, duiken ze het zwembad in voor het plezier van de zwemervaring zelf.

Leer meer

close-up photography of woman swimming on calm water

Volwassenen zwemmen

Dompel jezelf onder in de wereld van recreatief zwemmen voor volwassenen bij onze zwemclub.

Onze lessen bieden een ontspannen en gastvrije omgeving waar volwassenen van alle niveaus kunnen genieten van zwemmen. Of je nu je zwemvaardigheden wilt verbeteren, stress wilt verminderen of gewoon wilt genieten van het kalmerende effect van water, wij staan voor je klaar!

Ontdek meer

Triatleten

Duik in onze speciaal ontworpen zwemtrainingen voor recreatieve triatleten, waarin we de perfecte balans tussen techniek en uithoudingsvermogen nastreven.

Leer meer

man swimming on body of water
grayscale photo of woman wearing monokini on body of water

Aquafitness

Ontdek de dynamische wereld van aquafitness bij onze zwemclub, waar beweging en water samenkomen voor een uitdagende en effectieve workout.

Onze aquafitness-lessen zijn ontworpen om kracht, uithoudingsvermogen en flexibiliteit te verbeteren, terwijl de impact op gewrichten wordt verminderd.

Zin in meer?
Zet de stap naar competitie!

Krijg je er maar geen genoeg van en wil je je volledig onderdompelen in het competitiegebeuren?

Competitiezwemmen